zondag 10 juni 2007

Volgen

Nu dat ik geboekt heb voor de Inca Trek, is het voor jullie mogelijk om me tijdens de trek te volgen via de zgn Trekker Tracker.
Je kan dat doen door vanaf 20-09-2007 op deze link te klikken en het volgende Reservation Number in te voeren.
967799643.

Hoe het precies gaat werken weet ik niet, maar dat zal je dan wel zien.
Je kan ook nu al even kijken. Dan krijg je een virtueel beeld van hoe het er in het echt uit gaat zien.

Ik kan het niet laten. Nog even een voorproefje van wat gaat komen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi,mooi,mooi!!

Anoniem zei

Wanneer komt er weer een vervolg op je voorbereidingen? Al sinds een maand niets meer toegevoegd.....

Lfs Barbara

Cynthia: zei

Tja, ik zit er zelf ook al een tijdje over na te denken. Het enigste wat ik nog moet doen is de binnenlandse vlucht boeken van Lima naar Cuzco voor de 17e september. Ik wacht nog heel even op een moment dat de prijs het gunstigst is, want die schijnt per week te veranderen. Vandaag ga ik de hostel in Lima boeken. Dat wordt, zoals je helemaal onderin de site kan zien, gerund door Nederlanders. Ik dacht dat aangezien ik maar 1 nachtje in Lima blijf, ze me mooi nog wat extra info kunnen geven. Daarbij komt ook nog dat hij een van de goedkoopste is ;-)

verder heb ik op Ebay een slaapzak gekocht (moet nog binnen komen). Eentje met een pakmaat van 23 X 14 cm. Dat is lekker klein en Als die binnen is kan ik de backpack helemaal gaan inpakken.

Ik moet nog wel wat kleine dingetjes kopen en nog 2 wat grotere uitgaven (broek en een shirt met lange mouwen). Da's leuk en daar heb ik nog plenty tijd voor.

Eigenlijk komt het erop neer dat ik er klaar voor ben. Ik voel me goed voorbereid. Uiteraard zijn jullie de eersten die het horen wanneer er weer nieuws is.

Ave.

mariël. zei

Hee Cynthia,

Ik kreeg dit adres van mijn moeder.
Leuk zeg! En wat een gave reis!
om ernstig jaloers van te worden...
Ga je zeker volgen.
Alvast veel plezier met de voorpret!

Groetjes,

Mariël

Cynthia: zei

Hai Mariël,

Leuk jouw reactie. Ik heb er nu ook enorm veel zin in. Het kom nu wel heel dichtbij. Ik heb vandaag voor het eerst de backpack helemaal ingepakt. Kom op 8.8 kilo. Dan moet alleen de slaapzak er nog in (700gr) en wat ondergoed en sokken. Al met al kom ik incl. rugzak nog niet aan de 10 kilo. En zo moet dat ook.