maandag 16 juli 2007

Voorbereiding voltooid

Amigos,

Met het arriveren van mijn slaapzak en de aankoop van mijn trekkingbroek zie ik mijn voorbereiding als voltooid.
Goed, er zijn altijd nog wel kleine dingetjes om te doen of te kopen, maar ik heb de backpack vandaag helemaal kunnen inpakken en ik kom qua gewicht nog niet aan de 10 kilo.
Dat vind ik een knappe prestatie, al zeg ik het zelf. Ik had eerst mijn twijfels of ik er al mijn spulletjes wel in kwijt kon, maar het blijkt allemaal ruim te passen. Ik heb wel nog eens goed moeten kijken naar wat ik nou echt nodig heb. Daarbij zijn een paar kledingstukken gesneuveld.

Ik heb mijn 1e van 3 hepatitus a+b vaccinaties gehad en ik kan het recept van de malariatabletten naar de apotheek brengen. Dan heb ik nog een nieuw paspoort nodig en een medicijnenpaspoort. Ik ga veel tabletten meeslepen. Van diarreeremmers tot laxeertabletten en ibuprofen en paracetamol en Lariam (malaria) en wat ik verder nog kan bedenken. Heeft iemand nog een suggestie?

Ik ben mijn kleding aan het testen met dit broeierige weer. Met name mijn enige twee shirts en die hebben de test goed doorstaan.

Geen opmerkingen: