zondag 1 april 2007

Beter

Zo, dat moet gaan lukken.
Ik heb La Paz eruit gehaald en in het begin de extra dag in Lima.
Ik heb nu zelfs tijd voor een extra dag in Arequipa en in Huacachina.
Dat is de oase de midden tussen de grote zandduinen. De grote attractie hier is het crossen over de enorme duinen met een buggy. Dat ga ik dus zeker doen! (kijk voor meer foto's rechts bij het linkje van Huacachina). Nu heb ik alle tijd om het laatste stuk op mijn gemak naar het Pacaya Samiria NP te reizen en daar ook een paar dagen en nachten in door te brengen. Zelfs met wat vertraging moet ik weer op tijd in Lima terug kunnen zijn voor de vlucht terug.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is dat toch mooi al die voorbereidingen, dat is al volop genieten!! En over een paar maand overkomt het je echt, alleen....jumping spiders!!!!!!
groetjes M.G.P. B.E.

Cynthia: zei

Ja ik las het. Daar was ik ook niet echt kapot van. Dan maar een lange broek en de sokken er hoog overheen.
Gelukkig heb ik geen spinnenfobie. (nog niet anyway...)