vrijdag 30 maart 2007

Reisschema

Ik heb net mijn reisschema concreet gemaakt en op de site gezet en ben tot de schokkende conclusie gekomen dat ik ongeveer een week vakantie tekort kom!
Zoals het er nu op staat lijkt het of het allemaal netjes past, maar in Peru, heb ik geleerd, zijn er altijd vertragingen. En dan vaak niet van een uurtje (of 2), maar vaak wel van een dag. En dan gaat het dus al mis met mijn schema. Ik ben bang dat ik een gedeelte van mijn planning zal moeten laten schieten.
Ik heb het gevoel dat ik moet kiezen welke van mijn geliefde kinderen ik alleen thuis achter moet laten. Het breekt mijn hart.
Als het dan toch moet ben ik geneigd om mijn uitstapje naar La Paz te laten schieten. Toevallig heb ik daar gisteren wat nare berichten over gelezen, over de bustocht van Copacabana naar La Paz, dus dat maakt de beslissing wel wat makkelijker, maar toch...
Ik heb natuurlijk nog tijd om verder te puzzelen en te passen en te meten, dus misschien krijg ik nog een helder idee (of een van jullie!).
Ik ben in ieder geval wel heel blij dat ik zover ben dat de grote lijnen vast liggen. Nu ga ik me bezig houden met het plannen van de details, zoals mijn verblijfplaatsen, veiligheidsmaatregelen, binnenlandse vluchten, uitrusting, georganiseerde onderdelen etc.

I'll keep in touch.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Cynthia!

Ik ben mij opa en oma en die hebben mij je blog laten zien.. Cool!:D

Ik vind het echt heel mooi!

Groetjes,

Mirle