maandag 17 september 2007

OVER!

Ben benieuwd of dit goed gaat, want het hele zwikkie is in het spaans.
Ik ben goed over gekomen. Net om 19:15 lokale tijd. Alles is van een super leien dakje gegaan. Geen enkele vertraging en ook mijn backpack was op het juiste moment op de juiste luchthaven. Ik heb in het vliegtuig misschien 3 kwartier geslapen. Bewust, omdat dit aangeraden werd door de anti-jetlag experts. Ik ben nu wel moe, maar niet extreem. Santos Delgado stond in Lima op me te wachten zoals afgesproken. Een taxirit van ongeveer 25 min door een typisch zuidamerikaanse stad. Dwz: met z´n 3-en op een 2-baansweg, drukken snijden en toeteren. Heerlijk, VAKANTIE! Santos komt me morgen weer ophalen om naar het vliegveld te gaan.
Het Hostal is een mooi pand, maar wel erg afgelegen. Het is een eind lopen naar de belangrijkste bezienswaardigheden. Nu was ik dat toch al niet echt van plan om te doen, ik wilde alleen een "vertrouwde" plek om te overnachten. Henk de eigenaar heeft het mooi voor elkaar hier. Ik maak foto´s. De kamer is uiteraard onmiddelijk en grondig geinspecteerd op kakkerlakken, maar je kan hier van de vloer eten. Ziet er allemaal kraakhelder uit. Nou ik ga baden en slapen. Tot morgen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Cynthia,

Fijn dat je goed bent overgekomen. En het "zwikkie" werkt hoor, heb alles goed kunnen lezen.
Geniet van je vakantie!

Groetjes,
Nicole

Anoniem zei

Cynnnnnnnnnnnn

Fijn dat je goed bent aangekomen en dat alles gladjes verlopen is ;-) Maak er een mooie vakantie van en Seakle heeft een half uur met soof doorgebracht dus alles is daar goed. Je moest een dikke miauw hebben van Soof en een katteknuffel...;-)

Heel veel liefs van ons 3-tje (10tje, seakle en soof)

Cynthia: zei

Dank jullie wel en Seakle, je bent geweldig!