vrijdag 28 september 2007

Gered!

Gisteren zoals gezegd mijn schoenen laten poetsen. Ik heb echter meer waard voor mijn geld gekregen, want mijn poetser was zeer gelovig en hij heeft me in de 10 min. dat ie gepoetst heeft, bekeerd tot het ware geloof. Ik geloof dat ik nu overtuigd evangelist ben (als ik hem goed heb verstaan). Toen ik maar eenmaal tegen hem begon te praten was het net een waterval, hij hield niet meer op.Ik zei nog wel dat ik wel wat begreep maar niet alles, maar dat gaf geloof ik niet, want hij preekte gewoon verder. Hij maakt vaak oogcontact en ik vond het op een gegeven moment nodig om af en toe ook even naar mijn schoenen te kijken, want dat deed ie intussen op het gevoel. Het grootste gedeelte van mijn schoenen glimt als nooit tevoren, maar belangrijker; hij kon (weer) even zijn religieuze ei kwijt. Ik heb hem beloond met een extra sol. Is toch ook belachelijk! 10 min. poetsen voor 1 sol (0,23).
Anyway....mijn schoenen en ik kunnen er weer een tijdje tegenaan.

Zometeen de busreis voor vanavond boeken. Als het goed is wordt het de nachtbus van 20:30 die er 10 of 11 uur over doet. Ben ik mooi morgenvroeg in Ica en dan is het een korte taxirit naar Huacachina alwaar mijn zandduinavontuur begint.

Gisteren een leuke taxirit gehad. Ik zei tegen de chauffeur dat ik ook taxixhauffeur ben (verleden tijd ken ik nog niet). Nou, het werd een rit van prijsvergelijkingen. Ik leek de ombudsman wel! Hij vond het ongelooflijk dat bij ons alles zo duur is. Hij zei dat als hij zoveel moest betalen voor zijn levensonderhoud dat ie zou gaan huilen en dan dood gaan van de honger. Was leuk dat ritje.

Ik weet niet of er internet is in Huacachina,dus als dat niet zo is ben ik een tijdje uit de lucht. Misschien dan weer in Lima voor mijn vlucht naar Iquitos, misschien in Iquitos. Ik ga er niet spastisch over doen hoor.
Hasta Luego.

3 opmerkingen:

Cynthia: zei

Monique, of een andere deskundige,
Ik houd rond de enkels wat vocht vast. Komt dat door de hoogte en wat kan ik daar het beste aan doen?

Anoniem zei

ja hallo ik ga zo ff googlen om te kijken wat je me je enkels hebt. Ben nu lekker met je aan de klets heerlijk msn :-)

Anoniem zei

gezelliggggggggg is dit net of je boven me zit en nu gaan we life ;-)
xxxx