zondag 20 mei 2007

Closer and Closer

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een stukkie heb geschreven. Ik ben momenteel weer helemaal into de voorbereidingen. Reden? Meimaand vakantiegeldmaand! Ik moet een aantal behoorlijke aankopen doen waaronder de backpack en de 4 daagse Trektocht naar Machu Picchu.
Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd naar de reisorganisator waarbij ik van plan was te gaan boeken (staat ook in de lijst aan de rechterkant op de site). Ik kreeg binnen 2 uur een mailtje terug met een duidelijk en vriendelijk antwoord. Op mijn vervolgvraag hoefde ik nog korter te wachten.
Dit wordt dus de organisatie waarbij ik ga boeken.
Ik krijg altijd een beetje koude voeten als het om grote uitgaven gaat, maar ik kan het gewoon niet langer uitstellen. Stel je voor zeg dat ik niet meer op mijn geplande datum terecht zou kunnen!
Hoewel het nog 4 maand duurt heb ik toch het gevoel dat de vertrekdag er al heel snel aankomt. Dat komt omdat ik al ver gevorderd ben met de theoretische voorbereidingen en me nu moet bezig houden met de praktische puntjes op de i. Paspoort aanvragen, reisonderdelen, overnachtingen en binnenlandse vluchten boeken, vaccinaties regelen.
Ik heb vooral ook veel zin in het struinen door de buitensportzaken met een goedgevulde portemonnai ;-)

Geen opmerkingen: