zaterdag 3 maart 2007

Welkom

Hallo allemaal, welkom op mijn Blog. Zoals jullie misschien wel weten koester ik al heel lang de wens om Zuid-Amerika en dan met name Peru te ontdekken. Dit jaar gaat het dan eindelijk gebeuren. Ik heb inmiddels de heen- en terugvlucht geboekt. Ik vlieg heen op 16 september via Madrid naar Lima (de hoofdstad van Peru) en terug op 12 oktober vanaf Lima, ook weer via Madrid, terug naar Schiphol. De totale vliegtijd is 13 uur (enkel). Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn voorbereidingen en van de reis zelf.
Ik zou het leuk vinden om ook wat van jullie te horen. Misschien hebben jullie wel suggesties. Alles is welkom. Om een bericht achter te laten moet je in de witte balk op "comments" klikken, dan bij "choose an identity" "other" aanvinken (en je naam intypen) en tenslotte op "publish your comment" klikken. Klinkt moeilijk, valt reuze mee. Als je de andere reakties wilt zien, klik dan op de titel van mijn verhaal. Je kan dan ook helemaal onderaan op "post a comment" klikken om jouw bericht te schrijven.

Je kan voor het gemak deze site toevoegen aan je Favorieten/Bladwijzers.

Groetjes en tot schrijfs,
Cynthia

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Cynthia,

leuk zo'n blog. Zal regelmatig eens lezen wat je erbij hebt gezet!

Lfs Barbara

Anoniem zei

Hee Cynth! Heel veel plezier! ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt, wat een prettig vooruitzicht (:-)) We wensen je straks heel veel lol en geniet van je voorpret! Groetjes Anita en Maurice

Anoniem zei

Hello wereldreiziger!
Fantastisch die voorpret, en dan ook nog op een eigen blog - wéér een nieuw woord geleerd..
But.... what about US!? Hebben wij samen dan géén voorpret???? Wat dacht je van een bescheiden hangmatvakantie in het Hollandse Bergharen, met de bergschoenen tussen de kippen door over het vlakke land? Zo'n avontuur mag je niet wegvlakken hè... 'k zal ff een hangmatblog maken, hihi.
Liefs, Catrien

Anoniem zei

... ach ja, je vroeg om tips enzo.. Wat dacht je van een rugzak XXXL, dan kan ik mee.

Anoniem zei

hoi Cynthia,
leuk om te horen wanneer je vertrekt, het is nu laat maar ik zal eens in mijn map kijken van Peru en doormailen wat ik opgeschreven heb, daar zitten vast wat tips bij.wij gaan nu slapen en tot gauw
veronique

Anoniem zei

Hoi piepeloi,

Leuk zeg en bedankt. Nu kan ik je een beetje volgen en meeleven met je voorbereidingen.
Straks in mei maar goed "trainen" tussen de kippen.
Groetjes van tantetje

Anoniem zei

edwin said

hoi cint wat leuk jou blog

zo kan ik jou reis volgen
lijkt mij spannend
doi paps

Anoniem zei

hallo cynth leuk die site van jou ik ga regelmatig kijken heel veel plezier met de voorbereiding liefs je tanteje

Anoniem zei

Hoi Cynthia.

Ziet er goed uit je blog.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben gelukkig niet de enige zie ik.
Zal je zeker gaan volgen, met enige jalouzie.
Hardstikke gaaf zo`n reis.
Ben benieuwd naar je verslag en de foto`s.
Wel goed je Spaans blijven oefenen hè!
Maar kan Bennie wel zo lang alleen blijven?

groetjes, Aly