maandag 26 november 2007

Foto's

Lieve vrienden en familie. Mijn album is klaar. Ik ben er een hele tijd mee bezig geweest, maar ik ben erg tevreden met het resultaat. Als jullie mijn Blog gevolgd hebben zal het niet moeilijk zijn om de tekst bij de foto's te plaatsen en v.v. Natuurlijk kunnen jullie de foto's in deze diavoorstelling zelf bekijken, maar ik zou het ook heel leuk vinden als ik jullie er "live" verslag bij mag doen. Wie daar behoefte aan heeft mag mij altijd bellen en dan kom ik langs, of kom gezellig bij mij.
Om de diavoorstelling te zien klik HIER.
Wanneer de foto's bewegen (zoomen) dan kan je wanneer je met de muis onder de foto gaat staan ( er verschijnt dan een menuutje), 1x klikken op het woordje "on" naast Effects. Dan houdt ie wel op.
Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleven als ik aan de reis.
Heel veel liefs,

Cynthia

Geen opmerkingen: