zondag 14 oktober 2007

Oost West...

Na al mijn omzwervingen ter land ter zee en in de lucht, ben ik eindelijk weer thuis en ik kan jullie zeggen dat dat heel goed voelt. Als je weet dat je reis een einddoel en datum heeft, dan leef je daar ongemerkt toch naartoe.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een perfekte vakantie heb gehad en jullie hebben daar een grote bijdrage aan gehad. Ik vond het heerlijk om jullie reakties te lezen en eerlijk gezegd, als ik eens een dag had zonder aktie en avontuur, dan kon ik niet wachten tot het internetcafé open ging ;-)
De komende tijd zal ik van mijn mooiste foto's (alle ± 1200 wil ik jullie niet aan doen) een reportage maken en op de ene of andere manier kan iedereen die dat wil met mij mijn reis nog een keer dunnetjes over doen, maar dan met beeld en geluid erbij.
Nogmaals bedankt dat jullie met mij mee zijn geweest - en nee, mijn backpack was niet te zwaar met jullie allemaal erin - en wie weet tot een volgende reis, want die gaat er zeker komen.
Ave,

Cynthia

Ps: Wisten jullie dat ik ook te Googelen ben? Als je zoekt op de naam van de site en dan alleen in Nederlandse pagina's, dan sta ik bovenaan! Dat is toch tof, of nie dan!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom thuis ;-) en ben zeer benieuwd naar je foto's.

Knuffff en tot vanavond ;-D

Greetzzzz 10tje

Anoniem zei

Welkom thuis Cynthia. Hopelijk heb je een goede reis gehad en ben je nog enkele dagen vrij van je werk. Lekker efkes alles op de rij zetten en nagenieten want het gaat (achteraf) wel vlug voorbij... toch...??
Liefs Monique

Anoniem zei

Welkom in het zonnige Twente een fijne begroeting toch?
See you. M. uit W.

Anoniem zei

Hoi Cynthia,

Welkom thuis en ook benieuwd naar je foto's.

Groetjes,
Nicole

Anoniem zei

!Hola! Cynthia, ?Que tal?
Beetje late reaktie maar ik heb in 1 adem alle verslagen achter elkaar gelezen, net een boek!
Ik kan je zeggen dat het met de vissen (nu genaamd Tuk&Tuk)goed gaat. Welkom back !!! Willemien

Cynthia: zei

Dank jullie wel. Ik heb de foto's vandaag bekeken en ze zijn fantastisch! Ik ben zo blij dat ze zo goed gelukt zijn! Ik kan niet wachten om ze aan jullie te mogen laten zien.

Anoniem zei

Hallo Cynthia,
ook welkom tuhis.
Ik denk dat we allemaal blij zijn dat je heel thuis bent gekomen.
Ik ben heel benieuwd naar je fotos.
En trouwens als je nog geen aanmelding hebt voor die kokoskogels,ik heb wel interesse. :-)
Groetjes Alena

Cynthia: zei

Hai Alena,

Hahahaha, die kokoskogels zijn inmiddels al de deur uit. Zie je volgende week ;-)