dinsdag 9 oktober 2007

GEWELDIG!!

Wat me nu toch is overkomen!
Ik liep gisteravond terug naar mijn hostal nadat ik gegeten had toen ik opeens heel hard hoorde roepen: "Sieeeeentia!". Zo spreek je mijn naam uit in het spaans, maar dan niet met zo`n langgerekte ie, dat was alleen omdat ik van ver geroepen werd.
Ik kon mijn oren niet geloven! Het waren mijn bootbuurvrouw en haar man. Die zaten in een tuk-tuk die aan de kant van de weg stond. Je weet wel, die buurvrouw die me het hemd van het lijf vroeg toen ik in het donker naast haar kwam hangen.
Ze was heel enthousiast en we hebben veel gepraat en weinig van elkaar begrepen, maar dat gaf niet, het was leuk elkaar weer te zien. We hebben emailadressen uitgewisseld. Dat kan nog leuk worden omdat zij geen woord engels kan en ik onvoldoende spaans, maar zoals ik al zei, het maakt allemaal niks uit, is gewoon leuk. Afscheid genomen met een zoen.
Ik heb nog een hele tijd daarna moeten glimlachen om dit voorval, want wie had ooit kunnen denken dat ik op een onbekende straat in een onbekende stad in een vreemd land zou worden herkend en nageroepen door een vrouw waar ik tot mijn schaamte zelfs nu de naam nog niet van weet!
Zoals ik al zei: GEWELDIG!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Cynthia, Ik heb je dagboek een paar dagen 'verwaarloosd' maar zojuist alles ingehaald. Meid, volgens mij gaat het je allemaal perfekt af. Erg leuk om te lezen want je schrijft overtuigend want ik hang,vaar,ruik,zie en bovenal geniet helemaal met je mee.Zo'n vrachtboot ken ik want daar hebben we ook eens 4 dagen/nachten non-stop op gevaren met alle dieren (vnl.veel schapen)aan boord.Die ervaringen vergeet je je hele leven nooit meer. Volgens mij ga je nu de laatste reisweek in. Ik wens je nog heel veel plezier en mooie belevenissen voor deze week!liefs, tia Monique

Anoniem zei

Hoi Cynthia,

Vol enthousiasme lees ik je verhalen en sta versteld van wat je allemaal beleefd. Het is echt een reis voor jou.
Ik wens je nog een paar fijne en leuke dag toe. Geniet er nog maar van.

Groetjes,
Je collega,
Nicole

Anoniem zei

Cynnnnnnnnnnnn ;-)

Was leuk om je op msn te zien en S. the Men heeft genoten ;-). Kmoest helaas met men stamppotje aan de gang maar heb je verhalen weer gelezen. Heerlijk dat relaxen he had je ook ff verdient hoor. En dat je op straat"in een vreemde stad in een vreemd land"wordt nageroepen dan mag je echt glimlachen want wie maakt DAT nou mee. Ik kijk alweer uit naar je volgende avontuur die voor jou helaas je weer dichter bij de realiteit brengt.... ENJOY ;-)

Liefs 10tje & Co

Anoniem zei

Heerlijk toch deze onverwachte dingetjes die er dan gebeuren. Je snuift (in de goede zin van het woord!!)deze dagen nog maar eens goed de Peruaanse lucht in. Met dit avontuur ben je weer een ervaring rijker van geworden.
Ben benieuwd naar de foto's.
Liefs uit W. van H. maar speciaal van M.

Cynthia: zei

Met plezier jullie reacties gelezen.
Ik ga zo op excursie een stukkie jungle in met watervallen enzo. Vanmiddag schrijf ik weer. Ciao