zondag 5 augustus 2007

Puntjes op de i

Goeiedag,

Ik heb vandaag mijn binnenlandse vlucht van Lima naar Cuzco geboekt en ook de overnachting in Lima (zie helemaal beneden op de site bij de relevante links).
De rest van de (evt.) vluchten en van de accomodatie kan ik in Peru doen.

Ik heb mijn backpack maar weer eens in- en uitgepakt. Er moeten nog wat kleine items bij en ik zit nu op 9.8 kg met ruimte over. Ik denk dat als ik mijn ondergoed en de paar kleine dingen die nog missen erin heb, dat ie mooi vol is en nog geen 12 kilo weegt. En zo mot dat!

Ik heb begrepen dat sommige van jullie problemen hebben met het bekijken van de foto's die ik bij mijn verhaaltjes plaats. Probeer eens het volgende. Met de rechter muisknop op de plek waar de foto zou moeten staan en dan op: afbeelding bekijken. Als je dan weer op de link klikt die je gebruikt om mijn blog te openen (in je favorieten/bladwijzers), zou het plaatje tevoorschijn moeten komen. Lukt dat niet...jammer dan ;-) maar ze staan ook allemaal bij de foto's die je kan vinden rechts in de balk bij de verschillende plaatsen.

Probeer ook eens of je dit filmpje kan bekijken. (geluid aan)

Ave.


Een Jaguar.
Is 't geen schoonheid? Met een beetje (veel) geluk, krijg ik er 1 te zien. Ik ga er in ieder geval wel naar op zoek.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Cynthia,
Wat een leuk filmpje over de Amazone. Ik doe het je niet na om in zo'n bebost gebied te gaan reizen. Veel te veel kriebelbeestjes.
Groetjes,
Nicole